marți, 9 septembrie 2008

Nicolae Sulac printre noi




Caravana Culturii Pacii cutreera Moldova, vine la liceenii plini de viata, vine in colectivele unde profesorii sunt cu adevarat dascali.
Am fost invitata la scoala 39, care de azi
poarta pe frontespiciu numele de
Liceul Teoretic de Arte "Nicolae Sulac"...
Frumos, impunator... Fanfara militara, domnilor...
Primarul Dorin Chirtoaca, oficiali de la invatamant, jurnalisti, poeti...
Oaspeti nenumarati...
Am stat si am admirat concertul oferit de elevii scolii,
apoi la receptie am cunoscut mai bine profesorii,
care, cu salarii atat de mici, erau plini de haz,
precum a fost renumitul interpret,
ca sa ma dumeresc ca anume acest liceu
a meritat pe bune
sa poarte
numele marelui artist Nicolae Sulac...
Am citit mai multe poeme, le-am citit din suflet...

In memoria
unei mari personalitati,
cu drag de viata -
poeta Renata Verejanu,
si toate buchetele de trandafiri
care mi s-au oferit...

Niciun comentariu: